O adminach pozal sie boze
n.jerzy
2008-07-03 19:34:42 UTC
"...Sam fakt, że z Tobą, mkarwanami i wszelkim innym podobnym odpływem się
rozmawia, świadczy o nieprawdopodobnej wręcz cierpliwości, poszanowaniu
prawa do dyskusji i maksymalnie dobrej woli administratorów takich grup,
jak ta. Chociaż nie trudno zdać sobie sprawę, że wycięcie Ciebie i Tobie
podobnych nie stanowiłoby problemu technicznego ani nie zubożyłoby w
jakikolwiek realny sposób sieci, to jednak w imię owych zasad jesteście
tolerowani i nawet niekiedy brani poważnie. Doceńcie to i nie
przeginajcie!..."

Wyjatkowy bufon i snop to napisal i nawet nie chce mi sie to komentowac
szerzej, a jaki wspanialomyslny.Przyloz do d.... to sie zagoi .
Na grupie nie mam szansy sie przebic i dlatego pisze tutaj, podejrzewam ze
cenzorzy z historii i tak to czytaja po cichu _;-)
Poz
juras
mkarwan
2008-07-03 19:56:17 UTC
Post by n.jerzy
[...]
Czemu ukrywasz dane tego, który to napisał?